2010年3月17日水曜日

ネットワークビジネス成功で貧困スパイラルから抜け出せ

朝いちまんんかい新聞を読んやっさーり、ニュースを聞いのみぐさぁ~りするぬをやんさ、代わりんかいぬーがら意欲が沸くようなくとぅをしてくやっさーさい。成功哲学書を読むくとぅかもしれやびらんし、似のみぐさぁ~思考を持つちゅや成功しちゃんちゅと話をするくとぅかもしれやびらん。朝、アート鑑賞しちゃんりするくとぅかもしれやびらん。一日を気分ちゃー始めるのみぐさぁ~めぬ土台となるぬーがらをしびら。
ゆたさんやいびーんか、グスーヨー、わーぬ現状んかいやわーで責任を持のみぐさぁ~なくてやなりやびらん。そうでなくてや、確かんかいわーぬ勢いを奪われてしまーいーやびん。ですいらなまわーを引きずりシチャろそうとそーんぬやたーか、ぬーがら、そしてどうすればそれを現状から排除ないんかをどぅーんかい問いかけてみてくやっさーさい。
わんわこうしちゃんネガティブなちゅぬくとぅをエネルギーヴンパイアと呼んでなますが、こうしちゃんちゅんかいわんぬポジティブなエネルギーや創造性を奪われのみぐさぁ~くやぁりやびらん。クヌエネルギーや、わーぬ未来を実現するのみぐさぁ~めんかい必要やくとぅすから。未来ぬわーぬ姿を決定づけるぬやわーぬ行動でぁり、わーぬちゅ生エネルギーぬ使い方でぁり、未来をどう捉えるかんかいかかってちゅーん。


ネットワークビジネス アムウェイ と流通

ネットワークビジネス ニューウェイズ

ネットワークビジネスの雑誌

ネットワークビジネス バイナリー

所ジョージのネットワークビジネス 種類 はどちらでしょうか?そこんところ?

0 件のコメント:

コメントを投稿